آشنایی با تکنیک تزریق ژل لب

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، فیلر و یا تزریق ژل لب تکنیکی برای رسیدن به فرم دلخواه لب هاست. عموماً سعی می‌شود در تولید ژل‌های مورد استفاده در این تکنیک، از موادی استفاده شود که عوارض کمتری داشته و ضمن سازگاری با بافت لب، واکنش ناخوشایندی را ایجاد نکند. اما این تکنیک با روش‌های مختلفی قابل اجراست. از استفاده از ژل‌های موقت گرفته، تا ژل نیمه دائم و دائم، از جمله روش‌هایی است که می‌توان برای حجیم نمودن لب‌ها انتخاب نمود.

 

در این میان ژل های موقت معمولاً دارای ماندگاری کمتری بوده و به دلیل تجزیه به وسیله آنزیم‌های بدن، اثر خود را در زمان نسبتاً کوتاهی از دست خواهد داد و به همین دلیل حفظ آن مستلزم تزریق‌های مداوم است. ژل‌های نیمه دائم نیز روند کندی در تجزیه داشته و غالباً ماندگاری بیشتری نسبت به ژل‌های موقت دارد. و اما دسته سوم، ژل‌های دائم هستند که تجزیه نشده و اثر آن‌ها دائمیست. اما یکی از رایج‌ترین ژل های مورد استفاده طی سال‌های اخیر، ژل‌هایی بر پایه اسید هیالورونیک است.

 

بهترین مارک ژل لب کدام است؟

باید گفت در حال حاضر، بهترین مارک ژل لب را فیلرهایی هستند که بر پایه‌ی هیالورونیک اسید باشند. این نوع فیلرها رایج‌ترین و استانداردترین نوع تزریق برای تقویت و حجم دادن به لب‌ها محسوب می‌شوند، چرا که هیالورونیک اسید ماده‌ای ژل‌مانند است که پایه‌ آن باکتری‌ها است و این‌ها خود را به مولکول‌های آب درون پوست چسبانده و به این طریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شوند. این فیلرها سرعت جذب کمی دارند و می‌توان در طول حجم گرفتن لب میزان آن را تنظیم کرد تا فرد به‌ظاهر ‌ایده‌آل لب‌های خود برسد.

 

پس بهترین مارک ژل لب محصولی است که بر پایه هیالورونیک اسید باشد، از آنجایی که برندهای مختلفی از ژل لب در بازار موجود است، حتماً باید تحقیق کنید چرا که یک برند نامعتبر عوارض ناخواسته و دردناک زیادی را به همراه دارد، شما می‌توانید با توجه به نظر پزشک، تجربه سایر افراد و با درنظر گرفتن کیفیت این محصولات، بهترین مارک ژل لب را انتخاب کنید.

 

زمانی که افراد پا به سن می‌گذارند دچار مشکلات زیادی نظیر چین و چروک و افتادگی پوست صورت می‌شوند. بسیاری از این افراد برای از بین بردن این چین و چروک‌ها روش‌های مختلفی نظیر تزریق چربی، بوتاکس و تزریق ژل را انتخاب می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. معمولا، قبل از عمل باید برای آگاهی از هزینه تزریق ژل یا چربی به پزشک مراجعه کرد تا علاوه‌بر آن از نحوه عمل نیز مطلع شد. عمل تزریق ژل تفاوت‌های زیادی با بوتاکس و سایر عمل‌های جوانسازی پوست دارد. از این رو، هزینه‌ها و نحوه عمل تزریق ژل کاملا متفاوت بوده و عوامل زیادی در تعین هزینه‌ها موثرند. ژل‌ها موادی موقتی هستند که بسته به تشخیص متخصص زیبایی و عمق چین و چروک‌ها به پوست تزریق می‌شوند. اگر به دنبال یک راهکار مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست خود هستید با ما همراه باشید تا یکی از بهترین روش‌های کلینیکال را به شما معرفی و عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل لب را بیان کنیم.